  • Data: 2004-02-13 11:27:13
    Temat: Re: Sędziowie czyli kasta świętych krów [okołotopikowe]
    Od: Mak Sym <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia 2004-02-13 10:59, grupowicz P N napisał :

    > Co do śmieszności Polski nie będe sie spierał bo mi sie nie chce ale za to
    > jestem pewien co do jednego-zabawny z ciebie gość

    Co do zabawności to nie będę pytał, bo zupełnie nie interesuje mnie
    twoja opinia.

    > Tez mi sie to nie podoba,bo nie lubie panstwa opiekunczego

    No widzisz, w czymś się zgadzamy. ;-)

    > W kazdej grupie znajdą sie jacyś odszczepieńcy,

    Hehełe, żeby to byli odszczepieńcy - a to reguła niestety.

    > jednak mimo wszystko ciesze
    > sie ze ty nie jestes sędzią bo wtedy
    > niekompetencja,glupota,arogancja,nieuctwo prawdopodobnie by osiągnęło swój
    > zenit.

    To niemożliwe - jeżeli chodzi o ww przymioty, kasta sędziowska weszła
    już na orbitę, conajmniej okołoziemską.

    (...)

    > Poczytaj sobie jakiś komentarz do konstytucji to będziesz wiedział.Szczerze
    > mówiąc wątpie że bedzie ci sie chciało cokolwiek poczytac w tym
    > temacie.Najłatwiej jest palnąć tekstami o nieuctwie,arogancji itp.To nie
    > wymaga wysiłku.

    Nie denerwuj się tak straszszsznie, źle to wpływa na zdrowie. (:-)
    Po prostu czasami brzytwa się w kieszeni otwiera...

    > PS
    > Wracaj do trollowania na pl.misc.militaria.Tam o sprawach merytorycznych nie
    > masz pojęcia ale za to dobrze lejesz wode w kwestiach politycznych.

    Misiu włochaty, ciebie tam nie widziałem ale przypuszczam, że być może
    należysz do grupy troli tkwiących w moim KF-ie, umieszczoną tam za
    bezsensowne wypowiedzi, co widać po powyższym tekście.

    > Pzdr

    Pozdrówka

    Maksym Kammerer