  • Data: 2007-01-04 00:40:53
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja wiem co chcą:
    > - "proponujemy panu mandat karny w wysokości 500 zł i 6 punktów karnych"

    > Być może, ale czy to oznacza, że lepiej od razu iść pod topór?
    > Pytam poważnie - czy ma to jakiekolwiek znaczenie, że do nikogo nie
    dzwonię
    > i nigdzie nie idę póki nie dostanę poleconego do ręki?

    To bedzie wygladac tak, ze owszem mozesz nie odbierac poleconych i pewnego
    dnia z samego rana panowie po ciebie przyjada, zabiora na komisariat i
    wykonaja te czynnosci, ktore chca. Oczywiscie jak bedziesz mial szczescie to
    sprawa o wykroczenie przedawnia sie w 2 lata od dnia zdarzenia (przy
    zalozeniu ze postepowanie wszczeto przed uplywem roku od zdarzenia).

    Cezar