  • Data: 2005-08-17 16:25:06
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." wrote:

    > sposob, do tego trzeba miec odrobine rozumu.
    > www.mp3000.net - taka muzyka raczej jest komercyjna

    Widzisz, a ja jestem myslacym uzytkownikiem internetu. Znajduje taka
    strone i wrzucam do bokmarkow. Sa w sieci pliki - to pobieram. Zadnych
    hasel, zadnych informacji, ze pliki te naleza do tego czy tamtego i nie
    wolno ich yzywac...

    Serwis dziala, jak widac jest popularny. Jesli dziala, a taka nagonka
    jest na piratow co kradna muzyke, to znaczy, ze ten serwis nie jest
    piracki, tylko legalny.

    Inaczej policja czy inni szybko by go zamkneli.

    Skoro nie zamykaja - widac nie ma po co.

    No to sciagam.

    To tak jakby sprzedawac kradzione samochody w salonie. Nie podejrzewasz
    chyba, idac do ssalonu, ze ci sprzedadza woz kradziony? No to ja
    wchodzac na dzialajaca strone w intenecie nei podejrzewam,z e tam sa
    nielegalne pliki.

    Pozdro, strzala, szacun!

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt