  • Data: 2005-08-13 20:57:12
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 13 Aug 2005 22:03:05 +0200, *Przemek R...*
    <news:ddljlg$9n2$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Ty no jaj soibie nie rob wypisujac takie rzeczy,

    Nie robię sobie jaj. Ktoś przecież te pliki - specjalnie dla internetu
    wymyślił, prawda?

    > nie sadzisz ze ktos musi sie niezle napracowac by powstala muzyka ktory ty
    > sluchasz kradnac plik mp3?
    > Bo zdecydowana wiekszosc jest wbrew woli autora dostepna

    Nie napisałam przecież , że ja ściągam i jestem zwolenniczką, ale jak mi się
    "po drodze" napatoczy jakaś fajna piosenka, to dlaczego mam nie ściągnąć i
    nie posłuchać? Internet jest dla ludzi, prawda? ( a nie tylko dla ludzia
    takiego jak np. pani Waniek)
    Ściągać i handlować tym (szczególnie w internecie) to uważam , że jest już
    wykroczenie.

    > jesszzcze troche i zabronia Ci z nozy korzystac, afe niedobrzy ludzie,
    > przyczepiaja sie gdy sie
    > uzyje takiego do zlych celow ..

    Pukawek na gaz zabronili używać. Noże jeszcze można ze sobą nosić ( ja nie
    noszę, ale to tylko tak na marginesie :-) ). Pewnie niedługo zabronią także
    używać noży "obiadowych", bo coraz bardziej cofamy się do średniowiecza i
    mundrzy, zacofani ludzie (którym wolno *wszystko*, bo są nietykalni)uznają,
    że jak im noże do posługiwania się przy obiedzie niepotrzebne, to tym
    bardziej niepotrzebne są ludziom ;-)

    --
    Kaja