  • Data: 2005-08-13 21:25:26
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie robię sobie jaj. Ktoś przecież te pliki - specjalnie dla internetu
    > wymyślił, prawda?

    format ten zostal wymyslony w celu zmniejszenia rozmiaru takiego pliku
    (porownaj z wav)

    > Nie napisałam przecież , że ja ściągam i jestem zwolenniczką, ale jak mi
    > się
    > "po drodze" napatoczy jakaś fajna piosenka, to dlaczego mam nie ściągnąć i
    > nie posłuchać?

    bo to jest kradziez. Mozesz zakupic w sklepie plyte i sobie zripowac do mp3

    > Internet jest dla ludzi, prawda? ( a nie tylko dla ludzia
    > takiego jak np. pani Waniek)

    swiat tez jest dla ludzi ale nie oznacza to ze mozesz wejsc do jakiegos
    klepu i zaj. co sie nawinie.

    > Ściągać i handlować tym (szczególnie w internecie) to uważam , że jest już
    > wykroczenie.

    przedewszystkim to skurwysyntswo

    > Pukawek na gaz zabronili używać.

    niby kiedy?

    Noże jeszcze można ze sobą nosić ( ja nie
    > noszę, ale to tylko tak na marginesie :-) ). Pewnie niedługo zabronią
    > także
    > używać noży "obiadowych", bo coraz bardziej cofamy się do średniowiecza i
    > mundrzy, zacofani ludzie (którym wolno *wszystko*, bo są
    > nietykalni)uznają,
    > że jak im noże do posługiwania się przy obiedzie niepotrzebne, to tym
    > bardziej niepotrzebne są ludziom ;-)

    widac nie zrozumialas o co w powyzszym chodzilo..

    P.