  • Data: 2005-08-14 08:32:49
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R..." wrote:

    > bo to jest kradziez. Mozesz zakupic w sklepie plyte i sobie zripowac do mp3

    wlasciwie to jak rozpoznac, czy dany plik jest nielegalny? skad mam to
    wiedziec? jest publicznie dostepny, zadnych tajnych hasel, zadnych
    "zaułków internetu". Sciagam go tak ja newsy z onetu. Wiec? Jesli jest
    nielegalny, to co on tam robi - w tym internecie?

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5