  • Data: 2005-08-13 21:37:14
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    13.08.2005 # 22:09:34, Kaja napisał:

    > Wejdź na wp.pl.Tam są do ściągnięcia pliki mp3 - legalnie.
    > Na stronie Stana Borysa jest natomiast ładny teledysk do ściągnięcia. Czy to
    > jest kradzież? Nie Twoją sprawą osądzać, bo to nie Twoje pliki przecież.

    Źle mnie zrozumiałaś. Ja nie powiedziałem, że wszystko z sieci jest
    nielegalne. I również - wbrew temu co pewnie pomyślałaś - nie piętnuję
    ściągania plików z internetu - za pomocą emule czy "normalnie" ;).

    Ja ściągam tylko to, co potrzebuję. I jeśli mogę, to za to płacę.
    I taka możliwość powinna być - zamiast kupować kota w worku ;).
    Acha i najważniejsze. Nigdy nie sprzedałem czegoś, co tą drogą uzyskałem.
    (no... może darmowego Linuksa wziąłem kasę za płytki :P).
    --
    pozdrawiam