  • Data: 2005-08-14 08:35:47
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Galathea wrote:

    > Im więcej ludzi poznaje świat "emule" i podobnych aplikacji,

    Wlasnie. Czasopisma komputerowe poswiecaja artykuly "jak sciagaz sieci
    p-2-p" -- skloro to jest takie nielegalne, to chyba powinien sie tym
    zajac prokurator, bo podzeganie do przestepstwa, kradziezy, jest tak
    samo karalne jak sama kradziez.

    Dalej, powstaja odtwarzacze DVD pozwalajace na ogladanie DicvX i
    sluchanie Mp3 - no to ja nie rozumiem, skoro to jest takie be,
    nielegalne, to dlaczego istnieja urzadzenia pozwalajace na uzywanie
    tego?

    Dla mnie to jest troche niezrozumiale - koncerny walcza o zabezpieczenia
    DVD, muzyki, filmow itp. A producenci urzadzen pozwalaja bezkarnie
    wykorzystywac mp3 i divx...

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5