  • Data: 2004-03-09 12:17:09
    Temat: Re: Scalanie Dzialek - oplaty !!!!
    Od: "Pawel" <p...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Boguslawie

    Moze wyjasnie .. fakt jestem laikiem w tej sprawie

    dzialki zostaly scalone a potem podzielone na 6 rownych dzialem - z sasiadem
    podziliem sie tymi dzialkami on 3 i ja 3 .

    Tylko trzeba tylko przypisac do kazdej dzialki wlasciela .. ktore jego a
    ktore moje...

    Co mam teraz zrobic ???

    Podzial ten zostal zatwierdzony przez urzad Gminy w zeszlym roku.

    Wlasnei wizyta u notariusza wygladala ze chyba chac mnei zbyc ...

    prosze o poradegdzie mam sie udac jak to zalatwic zeby przypisac te dzialki
    do odpowiedznich wlascicieli ....