eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-05-14 22:17:34
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2021 o 22:00, J.F pisze:

    > Przy czym ... jesli w spoleczenstwie ciagle iles tam tys przypadkow
    > dziennie ... nie dostaje organizm czesto nowej dawki wirusow ?

    W sumie - 200k przypadkow (razy 5 bo 80% beobjawowych) daje okrągły
    milion. Powinieneś kogoś spotkać kilka razy tygodniowo...

    > Czy my myslimy o tym samym?
    > Czy zamkniete szkoly, sklepy, restauracje, hotele, czasem granice -
    > tak rozpierdalaja sluzbe zdrowia?

    Ale zamknięta podstawowa opieka zdrowotna już tak. Potem szpitale
    przerobione na jednoimienne, że nie leczy się nic innego niż kowit a na
    końcu drenaż personelu do szpitali tymczasowych pracujących na 1/5
    gwizdka, bo bycie światowym liderem zgonów "to jeszcze nie czas" żeby w
    pełni otwierać taki narodowy na przykład. Przecież to dokładny
    rozpierdol prewencyjny a potem dobitka rzeczywistym rozpadem służby
    zdrowia. Dopuszczam argument, że nikt nie wiedział i zawsze można
    powiedzieć że można było zrobić lepiej. Ale szczerze to niewiele można
    było zrobić gorzej... Przynajmniej w klubie państw rozwiniętych.

    > Czy raczej to jezdzenie miedzy szpitalami, dezynfekcje karetek - ale
    > co to ma wspolnego z lockdown ?

    Przecież to właśnie wynikało z procedur związanych z lokdałnem.

    > Na ulicy jednak maseczki obowiazywaly.

    Na brodzie - nie wiem jak u was we wro, ale u nas wszycy mają wyjebane.

    > No i niedawno sporo sklepow bylo zamkniete.

    Taa. Bo dużą różnicę robi czy leroy jest otwarty czy nie...

    > Chyba dosc szybko sie rozwija.

    Czyba równocześnie z przeciwciałami. Musiałbym sprawdzić - ja inżynier
    nie lekarz:P

    > Hm ... ale wirusy sie mnoza :-P

    Baterie i pasożyty też, a jednak na ogół nie umieramy od tego. Kopaczowa
    tłumaczyła - jeden człowiek z kamieniem dinozaura nie ubije:P

    --
    Shrek