    From: ant <a...@n...tld>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowolny chrzest
    Date: Wed, 14 Jan 2009 15:11:50 +0100

    armar wrote:
    > Może to pracownicy z PR w Policji?

    Też opcja, chociaż gdzieś słyszałem, że do dzieci wysyłane są mieszane.

    > W godzinach pracy przysługuje przerwa.
    > Mają prawo skorzystać z przerwy na wafelki.

    W środku akcji? :-D

    > Nic by się nie stało.
    > Matce dołożyliby do porzucenia dziecka jeszcze jeden paragraf
    > o skutku śmiertelnym.

    No tak będzie najwygodniej.

    > Skoro księża mają obywatelstwo watykańskie, to raczej polskie prawo
    > ich nie dotyczy, prawda?

    Trochę dziwne rozumowanie. Ja też nie mam polskiego
    obywatelstwa, a polskie prawo jak najbardziej mnie dotyczy.
    Jak mi to wytłumaczysz? I ja i księża mieszkamy w Polsce.
    Rozumiem, że Polak, który wyjedzie np. do Wielkiej Brytanii
    nie musi się podporządkowywać żadnym prawom tam obowiązującym,
    bo nie jest obywatelem WB?

    Nic już nie rozumiem.