  • Data: 2008-09-16 18:56:06
    Temat: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gank9q$lkt$2@news.onet.pl...

    > penie goniłbyś dwóch dwumetrowych zawodnikowi sekcji Judo (chyba w Płocku
    > sie panowie z w/w sekcji dołączyli do akcji)

    To argument z rzędu: "a mój wujek jeździ czołgiem i cię zastrzeli", czyli
    mniej więcej poziom przedszkola. Na podhalu modny jest w takich wypadkach
    dowcip o walce zawodnika ka-ra-te-do z wyznawcą starogóralskiej sztuki
    walki ciu-pa-ga-jitsu. W poważnej dysku nieco dyskredytują rozmówcę. Jeśli
    faktycznie w Płocku zawodnicy Judo zajmują się seryjnie popełnianiem
    wykroczeń, to najwyższy czas, by związek zastanowił się nad wykluczeniem
    ich, albowiem sprzeniewierzają się podstawowym ideałom szlachetnych sztuk
    walki. Poza tym nie zapominaj o tym, że rzeczeni judocy jeśli naruszą
    integralność ujmującego ich właściciela pojazdu, to dodatkowo załapią
    zarzut od prokuratora.