  • Data: 2008-09-16 19:55:52
    Temat: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To argument z rzędu: "a mój wujek jeździ czołgiem i cię zastrzeli",
    > czyli mniej więcej poziom przedszkola. Na podhalu modny jest w takich
    > wypadkach dowcip o walce zawodnika ka-ra-te-do z wyznawcą
    > starogóralskiej sztuki walki ciu-pa-ga-jitsu. W poważnej dysku nieco
    > dyskredytują rozmówcę. Jeśli faktycznie w Płocku zawodnicy Judo zajmują
    > się seryjnie popełnianiem wykroczeń, to najwyższy czas, by związek
    > zastanowił się nad wykluczeniem ich, albowiem sprzeniewierzają się
> [...]
    tak argument na poziomie piaskownicy...

    Ta akcje popiera straz miejska (np. katowic), ponadto rzeczeni judocy
    wspieraja w tej akcji os niepelnosprawne - jezeli to dla Ciebie jest
    powodem wykluczenia ich ze zwiazku no to gratuluje Ci wartosci jakimi
    sie kierujesz w zyciu.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. tak z ciekawosci - parkujesz na miejscach dla ON (zakladajac ze nie
    masz uprawnien)?