  • Data: 2008-09-16 20:24:19
    Temat: Re: Samowolne 'karanie'...?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gap3b6$mca$1@news.onet.pl...

    > naprawa... hahaha dobre...;D kon by sie usmial... to i tak mala cena za
    > zaparkowanie na miejscu ON - poswiecic pare minut na zdjecie tej ulotki z
    > szyby vs mandat za parkowanie w nie dozwolonym miejscu.

    Tu nie chodzi o cenę. Zajrzyj do kodeksu wykroczeń i zobacz, jak jest
    skonstruowany ten artykuł. Naklejka na szybie niewątpliwie powoduje
    chwilową niemożliwość korzystania z rzeczy, jaką jest samochód w sposób
    zgodny z prawem. Podobnie zresztą, jak przykładowo spuszczenie powietrza z
    opon. Z wyrokami na naklejki się jeszcze nie spotkałem, ale w sprawie
    spuszczania powietrza z opon już kilka było. A też wystarczy przecież
    napompować koła i można jechać.