eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSamowola budowlana - krata, dodatkowe drzwi - przepisy p.poż., przedawnienie? › Re: Samowola budowlana - krata, dodatkowe drzwi - przepisy p.poz., przedawnienie?
  • Data: 2008-08-26 10:25:51
    Temat: Re: Samowola budowlana - krata, dodatkowe drzwi - przepisy p.poz., przedawnienie?
    Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zycze Ci, abys musial sforsofac takie drzwi podczas pozaru w nocy, gdy
    > padnie swiatlo i klatka bedzie totalnie zadymiona. Wtedy dowiesz sie (ale
    > niestety nie przekazesz tego dalej), dlaczego to nie jest absurdem.

    ja to kumam, ale absurdem nie jest sam pomysl zamku zatrzaskowego, a
    polaczenie tego z krata - wszak idea kraty polega na mozliwosci
    przelozenia lapy na druga strone, gdzie jest tylko klamka.

    To jednak nie odpowiada na moje pytanie. O przedawnieniu samowoli
    budowlanej juz znalazlem - po 5 latach jest przedawniona. Ale co z
    przepisami ppoz? Od kiedy jest w nich cos o zamku zatrzaskowym, czy
    kierunku otwierania drzwi?
    --
    Olleo