  • Data: 2002-08-17 19:30:49
    Temat: Re: Samochody na chodnikach,piesi a przepisy.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Papik <p...@g...w.astercity.net> niebacznie popelnil
    news:slrnalqscv.tet.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl:

    > Skarpa powiadasz.. ja bym zepchnal takie autko :DD W koncu
    > przeszkoda na drodze ;)
    Ponieważ problem doniosly przedstawie go graficznie ;))))
    /potrzebny font monospaced !/

    / \ O
    I brudas I /I\ <-wkurzony pieszy
    I I # X
    ||========|| X
    ______ulica____||__/--chodnik---\
    \ <-skarpa
    \_____
    #-jakis ostry kant niesionej w reku
    teczki lub inna zajadla zlosliwosc

    BTW a wszystkim z nadwrazliwym systemem nerwowym za zrodla kernela z
    gory dziekuje - nie skorzystam

    --
    pozdro
    poreba