  • Data: 2006-11-17 11:19:34
    Temat: Re: Samochód z komisu....
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO taka usterka jesli juz zaistniala nie jest mozliwa do usuniecia z
    > komputera bez jego przeprogramowywania. Jesli taki cos bylo, to na ASO i
    > tak wyjdzie ze cos bylo kombinowane.

    Nie do konca. W ASO mi powiedzieli, ze moga wyregulowac wtrysk i pompe
    tak, ze bede mogl jezdzic normalnie i komputer nie bedzie pokazywal
    zadnych bledow. Ale po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow pompa
    znow zacznie wariowac i usterka znow powroci.

    > W kazdym razie probuj tego co pisali inny w pozostalych postach. Moze
    > sie uda. Z drugiej strony nie uwazam, zeby zawsze komis posadzac o takie
    > praktyki, choc po tym co napisales o FV i faktycznych kosztach mozna sie
    > wiele spodziewac.

    Na dokumencie zakupu auta przez komis jest kwota 70 euro (ok. 280zl).
    Mnie samochod sprzedali za 732zł... Teoretycznie przeciez mogli... Tyle
    ze skarbowka chyba nie uwierzy, ze nie jest to "uszczuplenie podatkow"
    czy jakos tak. Tymbardziej, ze na innym dokumencie mam kwote 22.000zł,
    na obu dokumentach (na FV i tym drugim) widnieje numer VIN auta.