  • Data: 2006-12-16 14:54:04
    Temat: Re: Samochód z komisu....
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadza sie. Ale z tego, co sie dowiedzialem u rzecznika praw
    konsumentow, mnie to nie obchodzi. Ja żądam od komisanta/sprzedajacego
    usuniecia usterki, a on ewentualnie we wlasnym zakresie żąda pokrycia
    strat od osoby, u której nabył pojazd. Komis w tym wypadku nie jest
    pośrednikiem. Komis nabył auto od kogoś, opłacił wszystkie należne
    podatki i akcyzy, stał się właścicielem pojazdu. I dopiero sprzedał mnie.

    Jeśli komis Cie wydymał to tak samo jak Ty przyczyniłes się do wydymania nas
    podatników razem z komisem
    Wiec jestes takim samym oszustem jak i ewentualnie komis
    Zacznij naprawe swiata od siebie i zacznij uczciwie spisywać umowy
    wowczas latwiej bedzie Ci dochodzic swoich praw :)