  • Data: 2006-11-16 21:07:31
    Temat: Re: Samochód z komisu....
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    gollum napisał(a):

    > Tak, kupilem prywatnie na prywatny uzytek. I dostalem FV. Na kwote 732zł
    > :D A za auto zaplacilem 22.000 zl, ale mam to zapisane w innym dokumencie.

    To teraz komisant przyjmie od Ciebie auto i wypłaci te 732zł.
    Później będzie miał sprawe z Twojego powództwa o wypłate pozostałych
    21xxxzł albo kontrole z US. Ciekawe jak uzasadnisz? Na moje to była
    darowizna, a facet może nawet podatek już opłacił ;-)
    Ani jedno ani drugie nie nastawia optymistycznie.

    MZ