    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samochód na jeziorze
    Date: Wed, 2 Mar 2011 08:54:24 +0100

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości

    > Że warto to usłyszałem dzisiaj rano w wiadomościach o gościu który wczoraj
    > wpadł z samochodem do jeziora - na szczęście się uratował i pobiegł do
    > najbliższego domu się ogrzać. Ale ratownicy o tym nie wiedzieli i przez
    > godzinę prowadzili akcję żeby sprawdzić czy w samochodzie ktoś został.
    > Mam nadzieję że będzie musiał za tę akcję zapłacić.

    Pewnie. Powinien na nich zaczekać. Nie musieli by proweadzić akcji. Chociaż
    nie...
    Przecież jak by zamarzł na śmierc to by im nie powiedzial, ze w samochodzie
    nie bylo wiecej osob.
    Wiec mieli bysmy i akcje i trupa i nie mial by kto zaplacic.
    Troche realizmu moze, co? Jak bym ja wpadl do wody w zimie, i pozniej musial
    jeszcze siedziec na mrozie,
    zeby ratownikom powiedziec ze zyje, to mial bym gdzies ich akcje. Leical bym
    do najblizszego ciepla, zeby przezyc.
    Troche realizmu.