  • Data: 2011-03-02 12:21:15
    Temat: Re: Samochód na jeziorze
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości

    > Nie chodzi o to że miał czekać. Bo zakładam że w chałupie w której się
    > schował nie było nikogo kogo można by wysłać. Problem w tym że ten
    > samochód
    > trzeba tak czy inaczej wyciągnąć z tego jeziora i to będą koszty. Plus
    > zanieczyszczanie wody benzyną i olejem, z którym się już nic nie poradzi.

    Powiadomił. Widziałem wiadomość na TVN24. Powiedział o tym jakichś ludzi z
    tej wsi, i oni zawiadomili policję.
    Co do wyciągania samochodu - wyciągają go z wody, a ja nie wiem, po co.
    Przecież on się nadaje tytlko na złom.
    Za to faktycznie powinien zapłacić, jeśli chce go mieć wyciągniętego.
    Chociażby za głupotę, że w ogóle na ten lód wjechał.
    Tym bardziej, że akcja pewnie będzie więcej kosztować, niż ten samochód jest
    teraz wart.