    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samobojstwo - nie rozumiem!
    Date: Sun, 26 Mar 2006 16:26:00 +0200

    quasi-biolog napisał(a):

    > Wolanie do kogo?

    Do kogokolwiek. Do kogos, kto czyta.

    > Do specjalisty od udzielania instruktarzy w sprawie
    > samobojstw czy do policji ktora byc moze ta konwersacje podglada...
    > Nie zartuj...

    Nie żartuję - czasem taki niedoszły samobójca chciałby komuś powiedzieć,
    że coś jest nie tak, ale nie wie, jak to zrobić, więc wpada na pomysł,
    że jak zapyta, jak najskuteczniej sie zabić, odezwie się ktoś, kto
    spróbuje go od tego odwieść, poświęci mu swoją uwagę, ewentualnie
    sprawi, że go odratują.

    Zreszta podobne demonstracje maja miejsce w życiu codziennym - zdarza
    się, że żona zamiast powiedzieć mężowi: "potrzebna jest mi pomoc w tym
    i w tym", robi z siebie męczennicę, trzaska garami, żeby ten
    nieszczęsny facet się domyślił, a tu nici ( bo nie ma siły, żeby aluzju
    poniał);-).

    Justyna