  • Data: 2006-04-08 21:59:29
    Temat: Re: Sądowy zakaz śmiechu w lesie...
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli facet nie może się śmiać w lesie to zakazali mu śmiać się w lesie- czy
    > nie? ;)
    > Nazwanie tego "zakłócaniem porządku publicznego" również jest więc
    > tendencyjne- tyle ze to "tendencja" zmierzająca w drugą stronę ;P

    Czyżby? Prawo karne (i wykroczeń) opisuje znamiona przestępstw (wykroczeń), a
    konkretna faktyczna sytuacja (zdarzenie) jeśli pasuje pod opis to - o ile nie
    zachdzą okoliczności wyłączające bezperawność (winę) stanowi przestępstwo lub
    wykroczenie Więc cóż tu tendencyjnego? Tak to jest - dura lex sed lex ;p

    pzdr
    mk