  • Data: 2020-03-25 19:27:27
    Temat: Re: Sąd umorzył sprawę ,,króla" wnuczkowej mafii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-24 o 11:11, J.F. pisze:

    >Czyli z tego wynika, że przez jakiś czas toczyły się 2 śledztwa
    >równocześnie. należało je połaczyć, ale jak pisałem, wygrała
    >statystyka.

    No tak jak gazeta pisala - bylo pierwsze sledztwo, podejrzani
    wspolpracowali, sad ich z aresztu zwolnil, w sadzie sie jednak nie
    przyznali, wiec za zaczela normalna rozprawa,
    a w miedzyczasie wyszly nowe przestepstwa i zaczeto drugie sledztwo

    >Hint: kara łączna, wyrok łączny.

    Hint - przestepstwo ciagle.
    Czyli zrobilbys to, co sie stalo :-)

    >Nie da się i dlatego pokrzywdzeni mogą się cmoknąć.

    >Warunkowe umorzenie to całkiem inna sprawa. Przede wszystkim dotyczy
    >niekaranych i przestepstw zagrożonych do 5 lat. Oszustwo jest
    >zagrozone do 8 lat w wariancie podstawowym.

    Czyli odpada. to co pozostaje ?

    >Ponownie hint: kara łączna, wyrok łączny

    No sad w pierwszej sprawie ich skaze powiedzmy na 4 lata, w drugiej na
    2, a co szkodzi trzecia, czwarta i piata zaczac ?

    A potem przyjda Niemcy, Szwajcarzy i doloza np po 3 lata.

    Przeciez nie o to chodzi w karze łącznej.

    A tu sąd własnie zastosował karę łączną, i nie pozostalo nic innego
    jak drugą sprawę umorzyc.

    A poszkodowani ... moze od prokuratury powinni sie domagac
    odszkodowania ? :-)

    No chyba, ze jak proponowalem sad wezmie pod uwage, ze juz raz
    skazany, o odstapi od ukarania, czy wymierzy symboliczn miesiac, ale
    zwrot pieniedzy zasądzi..

    Zaraz .. a moze lepsze beda 2 lata w zawiasach ? Nie bedzie splacac,
    to sie odwiesi :-)

    Tylko znow - to jest hodowanie jakis wiecznych biedakow, chyba nie o
    to chodzi.
    A moze o to ?

    Czy po prosto jasno im dajemy do zrozumienia, ze niech sp* z kraju i
    nie wracaja :-)

    J.