  • Data: 2020-03-26 17:30:03
    Temat: Re: Sąd umorzył sprawę ,,króla" wnuczkowej mafii
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-26 o 15:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2020-03-26 o 10:21, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > No to juz nie wiem, jak to powinno byc zalatwione.
    >
    > A tymczasem - Ziobro nie odpuszcza, jest juz list gonczy.
    >
    > https://tvn24.pl/poznan/poznan-arkadiusz-l-ps-hoss-m
    a-wrocic-do-aresztu-jest-list-gonczy-4494849

    > "Wniosek o areszt dla "Hossa", Prokuratura Okręgowa w Warszawie
    > skierowała do sądu w piątek 20 marca. W poniedziałek rozpoznał go Sąd
    > Okręgowy w Poznaniu. Wniosek dotyczył zastosowania tak zwanego aresztu
    > międzyinstancyjnego w związku z wyrokiem, który wobec "Hossa" został
    > orzeczony we wrześniu ubiegłego roku.
    >
    > - We wrześniu w sprawie "Hossa" została orzeczona nieprawomocnie kara
    > siedmiu lat pozbawienia wolności, czyli kara surowa. Obecnie jest
    > rozpoznawana apelacja. "
    >
    > No i co - wytoczyc druga sprawe i skazac na drugie 7 lat ?

    Nie mozna. Został już skazany za cały okres swojego działania z art. 12
    k.k. Wszystkie podobne czyny jakie popełnił w tym okresie objetym
    wyrokiem będą uznawane za osądzone, o ile sąd II instancji nie uchyli
    tego wyroku wskutek apelacji jaką złożyła prokuratura.

    --
    Sonn