  • Data: 2007-11-14 07:47:33
    Temat: Re: Sąd - czas na odpowiedź
    Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > dołączyłeś odpisy?

    Nie. Nie mam pojęcia co to może być :)

    > uiściłeś opłatę?

    Również nie. Ile ona wynosi?

    > nie przywiązywałbym się do obowiązujących terminów...
    > jeśli nie będzie braków, to pierwszym pismem które dostaniesz będzie
    > zawiadomienie o terminie rozprawy

    Hm, myślałem, że to się jakoś z automatu odbywa (zaocznie?) skoro BTE było z
    2002r (czyli się przedawniło).

    > chyba że zawarłeś tam jakieś inne wnioski

    W piśmie było zawarte "w związku z punktem xxx paragraf xxx kodeksu cywilnego
    podnoszę zarzut przedawnienia wobec BTE z 2002r".

    > albo pismo zostanie uznane za zażalenie na nadanie klauzuli
    > w zależności od sądu może to potrwać kilka tygodni albo kilka miesięcy

    No cóż, czekam więc dalej, może uda mi się w przyszłym tygodniu podjechać do
    sądu i podpytać na jakim jest to etapie.