eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu › Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
  • Data: 2008-02-12 21:42:48
    Temat: Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fot2ts$dk0$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie powiem, żebym rozumiał o co ci chodzi ...

    Zatem rozjaśnię. nie wiem, na jakich przesłankach opierał się sąd wydając
    wyrok, który odbiera alimenty do tyłu. Normalnie czyni to od chwili
    wniesienia pozwu. Skoro cofnął sie do tyłu, to musiał mieć jakieś powody,
    których my nie znamy. Ufam, że istotne.

    Przesłanki do przyznania lub nie alimentów są dość jasne i generalnie
    alimenty należą się do momentu, gdy dziecko się uczy. Pytanie, z jakiego
    powodu ojciec płacił alimenty pomimo tego, że dziecko się nie uczyło. Może
    był oszukiwany? Ale to tylko moje domysły.