eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu › Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
  • Data: 2008-02-12 22:05:54
    Temat: Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
    Od: "Michał" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozew dostałeś. Jak nie potrafiłeś się sam domyśleć, że przegrasz sprawę,
    > albo o co chodzi szanownemu tatusiowi, było to z kimś konsultować.

    Pozew to ja też już dawno dostałem o przyznanie alimentów mojemu ojcu, w
    sensie,że ja mam jemu płacić, bo on pod mostem mieszka... i co, od tamtej
    pory miałem zbierać kase?

    On się sądzi z całą moją rodziną... nie wierze, że do końca jest normalny i
    przyznam, że nie przykładałem większej wagi do kolejnych pierdół, które
    wypisywał po sądach... dziwie się tylko, że sąd to kupił.

    To taki krętacz, że szkoda gadać... pozwy pisze na kartkach A5 albo jakiś
    skrawkach papieru(bo go niby na papier nie stać), tyle że skanuje na kompie
    i drukuje na drukarce atramentowej...ale tego to już sąd nie widzi.

    A co do komornika, to faktycznie jakiś lewus, bo mimo braku wyroku
    ożekającego o tym, że mam spłacić nadpłacone alimenty... chciał ode mnie
    ściągać dług i jedyne co go powstrzymało, to to, że niczego nie miałem co
    mógłby wziąć (ale to już inna historia).

    Pytanie jest proste... będę musiał to oddać czy nie ?