eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu › Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
  • Data: 2008-02-12 21:48:38
    Temat: Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
    Od: "Michał" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu miał wyrok i zapewne komornika na karku.
    > Ale to czy syn "okłamywał" czy nie akurat w tym wypadku nie ma większego
    > znaczenia.

    Tak, był komornik... no kurde, chyba taki komornik powinien się znać... jak
    były jakieś apelacje, to zaraz wstrzymywał ściągania alimentów, więc też
    powinien wiedzieć kiedy obowiązek alimentacyjny wygasa, czy nie?
    Przedstawialem mu wymagane dokumenty, nie było zadnych zastrzeżeń... skąd
    miałem się spodziewać takiego obrotu sprawy?