eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu › Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
  • Data: 2008-02-13 03:17:28
    Temat: Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał pisze:
    > On się sądzi z całą moją rodziną... nie wierze, że do końca jest
    > normalny i przyznam, że nie przykładałem większej wagi do kolejnych
    > pierdół, które wypisywał po sądach... dziwie się tylko, że sąd to kupił.

    Ha! Sądy kupują nie takie rzeczy: pobicie, wyniki obdukcji, jeden
    biegły, drugi biegły, wszyscy się zgadzają, że wyniki badań (rozwalenie
    bębenka w uchu) "koszerne", a sędzia nie dość, że uniewinnia bandziora
    to jeszcze w uzasadnieniu wyroku twierdzi, że wg. niego żadnych obrażeń
    nie było i że ten pobity wszystko sobie zmyślił...

    I potem trzeba się odwoływać i płacić prawnikowi.

    Rada: do sądu to jednak bez zawodowego prawnika ani rusz...