    From: "Rafał Piaskowski" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Date: Mon, 14 Mar 2005 21:31:42 +0100

    > raczej odszkodowanie + koszty sądowe, przywrócenie do pracy chyba
    > rzadko jest orzekane (jak była w ciąży to raczej masz przejeb.... ;)
    Nie była w ciąży. Generalnie kobieta nie wykonywała żadnych naszych poleceń,
    do tego była bezczelna. Pewnego dnia zadzwoniła ze sklepu do żony, że prosi
    o przywiezienie pieczątki w celu podbicia legitymacji ubezpieczeniowej.
    Byłem na tyle dobry, że po godzinie jej ją zawiozłem. Jak tam przyjechałem,
    to zauważyłem że znowu zignorowała nasze polecenia z kilku poprzednich dni.
    Do tego zachowywała się ignorancko i bezczelnie. Już miałem jej dość, więc
    stwierdziłem, że nasza współpraca nie ma dalej sensu. Po godzinie wręczyłem
    jej wypowiedzenie. Ona teraz wyzwa mnie do sądu, że niby było tak, że ona
    zadzwoniła w sprawie tej pieczątki a ja po prostu po godzinie przywiozłem
    wypowiedzenie. No kurde bezczelność nie zna granic. Teraz np. jak sąd
    nakarze przywrócenie, to ja sobie nie wyobrażam dalszej współpracy z tą
    Panią. Co najlepiej zrobić? Jakie mogą być koszty oprócz przywrócenia?

    Pozdr.
    Rafał Piaskowski.