  • Data: 2005-03-17 20:36:47
    Temat: Re: Sad Pracy help
    Od: "Piotr" <p...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    A ja bym nie odpuscił. Wygrałem dwie sprawy w sądzie pracy. W jednej
    otrzymałem 37 tys odszkodowania. Trwało to co prawda 4 lata.
    Pytanie są 2:
    - czy miałeś prowizję i zasady jej przyznawania wpisane w umowę o pracę?
    - czy na przydzielonym ci terytorium nastąpiła w czasie twego zatrudnienia
    sprzedaż, wpłynęły do f. pieniądze?
    Jeśli odpowiedzi brzmią tak, to pieniądze ci się należą bezdyskusyjnie.
    I obojętne jest czy układ gwiazd spowodował sprzedaż , czy twoje działania.
    Kasa ci się należy.
    Walcz.
    PZDR,
    Piotr