  • Data: 2003-01-03 21:15:14
    Temat: Re: Sąd Pracy-czy ktos z Was ma doswiadczenia??
    Od: Tomek Czoik <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Impreza Sti, gdyż Lancer jest zbyt egzotyczny.
    Co do procesu to firma -mój poprzedni pracodawca to żaden koncern, poprostu
    prywatna firma, która nieźle funkcjonuje.
    Tak, oczywiscie mają powiedzmy prawnika, tj. pania radczynię(którą ja notabene
    zatrudniałem). Użycie adwokata to nie kwestia pieniędzy.
    Z moich obserwacji i rozmów ze znajomymi sędziami wynika, że w S. Pracy
    wysługiwanie sie adwokatem przez pracownika nie jest dobrze postrzegane.
    Pracownik ma być pokrzywdzoney przez kapitaliste i nie ma kasy na prawników a
    przyszedł do Sądu po sprawiedliwość ludową.
    Poza tym pracodawca póki co ma w plecy na wejściu, 90 procent spraw wygrywają
    pracownicy.
    Ot takie postkomunistyczne klimaty.
    Miłego końca tygodnia,
    Tomek