  • Data: 2006-06-02 03:37:46
    Temat: Re: Sąd Pracy
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1 cze o godzinie 23:33, na pl.soc.prawo, Krystyna napisał(a):

    > Bardzo dziękuję za odpowiedź.Mam tylko jeszcze takie pytanko w ramach
    > informacji ponieważ zupełnie się na tym nie znam.Czy roczna kwota nie
    > powinna być pomnożona przez ilość lat pozostałych do emerytury? Pozew nie
    > jest o odszkodowanie a o bezskuteczność wypowiedzenia jak już pisałam wyżej.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    wKF: gdyby wypowiedzenie było jak piszesz *bezskuteczne* to by go po prostu
    nie było.
    W Twoim przypadku raczej mowa o *bezpodstawnym wypowiedzeniu*.
    Choć tutaj wydaje mi się że podstawa jakaś jest - np. pracodawca uznał że
    "wygasza" (to takie trendy ostatnio) zatrudnienie. Albo tysiąc innych
    powodów.
    Z drugiej strony - masz prawo myśleć że Ty ponosisz "straty" z tytułu
    wypowiedzenia umowy o pracę, ale gdyby spojrzeć z drugiej strony - to
    pracodawca jednak też ma "swoje interesy" którymi musi sie kierować - tosz
    to nie fundacja chyba - prawda?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423