  • Data: 2004-11-20 19:55:55
    Temat: Re: Sad Grodzki
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cno66j$kgq$1@inews.gazeta.pl...
    > No, raczej tak. Jak im otworzysz, to zgodnie z art. 41 kpow mogą Cię
    > pouczyć. Albo mandat za 20 zł nałożyć.

    Albo zastrzelić, jak tych dwóch chłopaków, którzy im się nie zatrzymali w
    Poznaniu, chyba że strzelisz pierwszy w obronie własnego życia.

    > Jak nie otworzysz, to nawet im szansy nie dajesz. Spotkanie przed sądem
    raczej pewne.
    > A Sąd za lecenie w kulki z
    > organem, to sięga po te kary z górnej półeczki.

    Np. kara śmierci dla niewinnej dziewczyny, która sprzedawała gofry na
    Juvenaliach w Łodzi i ochroniarza za to, że znaleźli się pomiędzy zbuntowaną
    młodzieżą, która dosyć już ma tego ciągłego kanciarstwa i afer SLD. Wyrok na
    postrach wykonał "dzielny policjant - prawa ręka sądu". Nie chcę już nudzić,
    ale proszę pamiętać o wyroku śmierci na księdza Jerzego za mówienie prawdy
    na kazaniach o niesprawiedliwości w Polsce, wykonanym przez policjantów z
    SB.

    Lepiej przyciszyć to disco, albo jeżeli pan jest cicho, a ci sąsiedzi
    naprawdę pomawiają pana z czystej ludzkiej komunistycznej złośliwości rodem
    z SLD (te przypadki patologiczne nie są mi obce), to radzę ściągnąć do
    pomocy oddział Marines US Army, bo z niektórymi policjantami nie da się
    wygrać ani grzecznymi słowami, ani gołymi rękami nawet gdy jest się
    niewinnym.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.