  • Data: 2006-08-05 07:03:26
    Temat: Re: Sąd Gospodarczy-klauz.wyk.na małżonka
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 Aug 2006 07:20:38 +0200, S...@p...pl napisał(a):

    > Witam
    >
    > Za pare dni odbedzie sie pierwsza rozprawa o nadanie klauz.wyk.na moja osobe
    > za dlug meża z ograniczeniem do majatku wspólnego.Otrzymałam z sadu,parę
    > miesięcy temu pismo w tej sprawie.Odpowiedziałam na nie po uprzedniej
    > poradzie u prawnika.
    > Sąd wezwał na rozprawę.Prawnik wierzyciela odpowiedzial piecioma stronami na
    > moje "tłumaczenia"(dwie strony ) które zawieraja pełno
    > paragrafów,odnosników,postanowien sądu najwyższego itd.
    >
    > Mam pytania:
    > -czy pójśc na sprawę z adwokatem czy bronić się sama?
> [...]

    Jeżeli dług powstał przed nowelizacją KRiO to prawie na pewno klauzula
    zostanie przeniesiona jeżeli nie to teoretycznie tylko na odrębny małżonka.
    Tak czy inaczej przy większych kwotach zdecydowanie lepiej pojawić się z
    prawnikiem przy czym proponuje dużo wcześniej przekazać mu akta sprawy i
    tydzień wcześniej go zaczepiać i wypytywać bo inaczej okaże się że prawnik
    pojawi się zupełnie nieprzygotowany.

    --
    pozdrawiam,