  • Data: 2006-08-08 09:29:28
    Temat: Re: Sąd Gospodarczy-klauz.wyk.na małżonka
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wytnij to s...@p...op" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:7e8c.000001a0.44d7a0ae@newsgate.onet.pl...
    > Witam ponownie
    > Przepraszam ,ale jezeli ktos kompetentny moze mi odpowiedziec to z gory
    > dziekuje.Bardzo mi zalezy na jakichs wskazowkach.
    >
    > Pozdrwiam Ewa

    Rozumiem ,ze egzekucja byla wszceta przed 20 stycznia 2005 r.

    Zatem wtedy istniala regula, ze klazuule przeciwko malzonkowi mozna nadac
    tylko w razie wyrazenia zgody na czynnosc przekraczajaca zwykly zarzad.

    To tak bardzo ogolnie i w skrocie. Od tego sa wyjatki. Ciezko wrozyc nie
    znajac akt sprawy. Proponuje udac sie do prawnika