  • Data: 2020-08-05 18:34:09
    Temat: Re: STAŁO SIĘ Będę się sądził z bankiem o franki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f2abb69$0$17346$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >Ciekawe...
    >Ale ja nie o tym.
    >Są tacy co oprócz wynagrodzenia za czynności żądają procentu od KWOTY
    >KREDYTU a nie od wygranej (mojego zysku)

    >Tłumaczenie dość mętne bo w stylu "tylko w taki sposób można jasno
    >ustalić TĄ WARTOŚĆ"

    Skoro zamierzasz sie z bankiem sądzić na podstawie niemoznosci
    ustalenia zobowiazania, to zrozumiale, ze adwokat nie chce wpasc w te
    sama pulapke :-)

    A ten "twoj zysk" to jak zamierzales ustalic ? :-)

    A propos - kredyt maly, to procent duzy, bo przy malym kredycie i
    duzym adwokat sie musi tyle samo narobic :-)
    ... chyba ze przy malym bank pojdzie na ugode, a przy duzym bedzie
    przeciagal sprawe.

    J.