  • Data: 2002-03-22 16:25:09
    Temat: Re: SPRAWA SPADKOWA
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Mar 2002, Dragon90 wrote:

    > Z tego co się zdążyłem dowiedzieć nie muszę w takiej sprawie wynajmować
    > adwokata.

    Nie musisz (w ogóle w żadnej nie jest to konieczne - z wyjątkiem wnoszenia
    kasacji).

    > Muszę złożyć w Sądzie wniosek wraz z aktami zgonu rodziców, nasze akty
    > ślubu, akty urodzenia też ?

    Wszystko czego sąd wymaga żeby udowodnić dziedziczenie z ustawy - powinni
    cię odpowiednio pouczyć w biurze podawczym. Jeśli np. jesteś
    przysposobionym to postanowienie sądu itp.

    > Problem jest w tym że nie wiem jak ten wniosek napisać, może jest wzór
    > takiego dokumentu sądowego i czy oprócz wniosku i w/w dokumentów muszę
    > złożyć coś jeszcze.

    Wskazać osobę która przechowuje testament (jeśli jest), wymienić możliwie
    wszystkich spadkobierców, ewentualnie wykonawcę testamentu, jeśli go
    powołano.

    Poczytaj art. 669 i n. KPC.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.