eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-21 07:10:39
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2024 06:17:25 +0200, Shrek wrote:

    > Przecież właśnie to zrobiły pisy. Pisałem o tym że pis narobił znacznie
    > więcej szkód niż się wydawało przeciętnemu chłopkowi roztropkowi, bo
    > sprzątanie po nim będzie się odbywało w podobnym trybie...

    Ba - pozostawienie tego jak jest, to przyzwolenie powtórkę w
    przyszłości.
    Więc wydaje się, że trzeba zareagować, tylko jak.

    Na razie chyba woli politycznej nie ma ... czy chęć jest, ale szabel
    brak?

    A teraz z kolei TK broni Glapińskiego niczym niepodległości, i trudno
    mi powiedziec - realizuje partyjną linię, czy faktycznie tak wynika z
    Konstytucji.

    PiS zacząli wymieniac sedziów w TK od 2015, wiec wielu się kadencja
    wkrótce skończy.

    Swoją drogą, żeby takich siupów nie było, to trzeba by coś zmienić.
    Dożywotnie stanowiska, wzorem USA? Nie dłużej niż do 70 roku życia?

    To też grozi, że partia wybierze młodego, żeby ja reprezentował przez
    kolejne 30 lat ...

    J.