eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMSowy spam od IDEA POPRe: SMSowy spam od IDEA POP
  • Data: 2005-06-28 16:17:54
    Temat: Re: SMSowy spam od IDEA POP
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości: news:d9rp4q$o4o$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Sławek* napisał(a):


    > Jak sądzicie czy centertel łamie prawo czy nie? Mam numer w idei pop i
    > korzystanie z niego jest dla mnie w tej chwili na rowni z darmową
    > skrzynką na onecie. Kilka razy w tygodniu dostaje smsa o jakiś
    > gierkach, dzwonkach i innych pierdołach na ich stronie co kompletnie
    > mnie nie interesuje. Napisałem w tej sprawie do ich biura obsługi
    > klienta i się dowiedziałem, że jeżeli nie chce dostawać to mam gdzieś
    > się zarejstrować podać numer itp i zaznaczyć, ze nie chce. Jednak
    > wydaje mi się, że to jest jawne łamanie praw konsumenta ponieważ gdy
    > kupowałem telefon taka informacja handlowa nie została mi
    > przedstawiona. Nie było mowy o tym, że korzystając z ich usługi
    > domyślnie zgadzam się na spam. Tak więc pytanie do grupy - Kto ma
    > racje? Ja czy oni? I gdzie najlepiej zgłosić ten fakt aby ich
    > zabolało? W końcu jako konsumenci musimy się bronić przed takimi
    > praktykami bo jak sie rozkręcą to jeszcze dojdzie do tego, ze aby
    > gdzieś zadzwonić to trzeba będzie powiedzmy przeczytać z 10 sms'ów
    > spamu, wejść na strone i zobaczyć z 10 reklam po których pokaże się
    > dopierdo kod który należy wstukać w telefon i dopiero bedzie mozna
    > dzwonić:) Oczywiście płacąc za to najwięcej w całej europie:)


    Walka ze spamem w Idei jest ciężka, ale daje dobre wyniki. Ja właśnie
    przez coś takiego przechodziłem tylko że w abonamencie. Moja rada jest
    taka: zgłosić do BOK wyłączenie przesyłania na twój nr smsów
    marketingowych. Oczywiście nie zadziała to za pierwszym razem, ani
    drugim, ani trzecim. Dlatego warto w tej sprawie rozmawiać zawsze z tym
    samym konsultantem i dlatego trzeba go poprosić o jego imię i nazwisko i
    nr służbowy i przy każdym połaczeniu, a takie powinno być po
    każdorazowym otrzymaniu smsa marketingowego prosić o połączenie właśnie
    z tym konsultantem. Ja w ten spsoób trzy razy rozmawiałem z jedną babką
    o wyłączeniu takich smsów. Za trzecim razem solennie jej obiecałem, że
    jeśli jeszcze raz otrzymam takiego smsa to wysmaruję na nią paszkwil, że
    nie wykonuje zleceń klientów, w pracy siedzi dla zabicia czasu itp.
    Oczywiście taki sms przyszedł, a ja swojej obietnicy dotrzymałem...
    Mało tego, już po pierwszym zgłoszeniu wyłączenia smsów marketnigowych,
    kiedy takiego otrzymałem, _na każdego_ pisałem reklamację, że nie
    wykonano mojego zlecenia i żądaniem udzielenia bonifikaty w wysokości
    1/30 abonamentu. Raz udzielono mi bonifikaty 20PLN brutto. Za którymś
    razem kopię reklamacji przesłałem również do wiadomości powiatowego
    rzecznika konsumentów, o czym nie omieszkałem Ideii poinformować. Skutek
    jest taki, że - odpukać - przez trzy miesiące nie dostałem nic, czego
    bym sobie nie życzył. A Tobie życzę dużo sił i cierpliwości w walce ze
    spamem rozsyłanym przez Ideę.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675
    --ooO-( )-Ooo- *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT11*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1