eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMSowy spam od IDEA POP › Re: SMSowy spam od IDEA POP
  • Data: 2005-06-28 18:09:33
    Temat: Re: SMSowy spam od IDEA POP
    Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości: news:d9rp4q$o4o$1@nemesis.news.tpi.pl
    > użytkownik *Sławek* napisał(a):
    >
    > Walka ze spamem w Idei jest ciężka, ale daje dobre wyniki. Ja właśnie
    > przez coś takiego przechodziłem tylko że w abonamencie. Moja rada jest
    > taka: zgłosić do BOK wyłączenie przesyłania na twój nr smsów
    > marketingowych. Oczywiście nie zadziała to za pierwszym razem, ani
    > drugim, ani trzecim. Dlatego warto w tej sprawie rozmawiać zawsze z tym
    > samym konsultantem i dlatego trzeba go poprosić o jego imię i nazwisko i
    > nr służbowy i przy każdym połaczeniu, a takie powinno być po
    > każdorazowym otrzymaniu smsa marketingowego prosić o połączenie właśnie
    > z tym konsultantem. Ja w ten spsoób trzy razy rozmawiałem z jedną babką
    > o wyłączeniu takich smsów. Za trzecim razem solennie jej obiecałem, że
    > jeśli jeszcze raz otrzymam takiego smsa to wysmaruję na nią paszkwil, że
    > nie wykonuje zleceń klientów, w pracy siedzi dla zabicia czasu itp.
    > Oczywiście taki sms przyszedł, a ja swojej obietnicy dotrzymałem... Mało
    > tego, już po pierwszym zgłoszeniu wyłączenia smsów marketnigowych, kiedy
    > takiego otrzymałem, _na każdego_ pisałem reklamację, że nie wykonano
    > mojego zlecenia i żądaniem udzielenia bonifikaty w wysokości 1/30
    > abonamentu. Raz udzielono mi bonifikaty 20PLN brutto. Za którymś razem
    > kopię reklamacji przesłałem również do wiadomości powiatowego rzecznika
    > konsumentów, o czym nie omieszkałem Ideii poinformować. Skutek jest
    > taki, że - odpukać - przez trzy miesiące nie dostałem nic, czego bym
    > sobie nie życzył. A Tobie życzę dużo sił i cierpliwości w walce ze
    > spamem rozsyłanym przez Ideę.
    > Big Jack
    >

    O, to widze że nie jestem odosobniony w swej złości:) Pytanie tylko czy
    to też w porządku że ja za każde połączenie z BOK musze płacić w POP :)
    Hm, może to też łamanie praw konsumenckich:)
    A powiedz mi jeszcze prosze, te reklamacje składałeś pisemnie i
    wysyłałeś pocztą?
    Ja tam im nie odpuszcze choćby dla zasady:) Nie chcieli po dobroci będą
    mieli po niedobroci:D
    A co do nazwiska konsultanta to znam oczywiście raczy się podpisywać w
    mailach.
    No zobaczymy jak to będzie. Niestety jestem informatykiem nie prawnikiem
    i na rpawie znam sie nieco nie za bradzo:) Ale jakoś sobie poradze:)

    tnx za odpowiedź
    Sławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1