  • Data: 2023-06-15 12:01:16
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.12.2022 o 15:06, Kris pisze:

    > Wysyłając gołębia pocztowego również?
    > Bijesz pianę.
    > Nikt siła Ciebie nie zakwaterował tam gdzie mieszkasz
    > Zasady pewnie tajne nie były.
    > Skoro mieszkasz gdzie mieszkasz to weź pod uwagę że tam z jakiegos MOL( nie wiem co
    to jest) korzystają więc skorzystaj i Ty.

    Jak Ty też nie wiesz co to jest ten MOL to może to jest właśnie gołąb
    pocztowy więc Ty bijesz pianę a nie on.

    MZ gościu ma rację. Jakby chciał korzystać z "gołębia" to by "gołębiem
    słał". Skoro mógł zrobić i zrobił to inaczej to raczej nie ma ochoty
    szukać odpowiedzi "u gołębia". Oczywiście może być tak, że taki statut
    spółdzielni jest, że można tylko "gołębiem", ale nic o tym jeszcze nie
    wiadomo. A nawet jak statut to może nie jest to właściwe i np można się
    do sądu odwołać.

    > Ps
    > Czasami coś na olx kupuje.
    > Zdaża się że sprzedający pisze że nie odpowiada na wiadomości przez okx tylko
    trzeba do niego dzwonić.
    > Nie lubię dzwonić więc u takiego nie kupuje.
    > Tylko tyle i aż tyle.

    A ktoś inny kupuje i, jak wyżej, pyta czemu nie miałby otrzymać
    odpowiedzi. Bo to, że komuś się nie chce to jeszcze nie znaczy, że nie
    musi albo nie powinien. Napisze sobie, że nie podlega kodeksowi
    cywilnemu i co, nie podlega? Analogie nie zawsze pasują.