  • Data: 2010-03-09 11:51:55
    Temat: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    > Może? Podaj konkretny przepis a nie gdybaj.

    Podałem przepis. Bardziej szczegółowych definiujących legitymoanie nie ma.

    >Nie każdemu żuczkowi,
    > który ma takie widzimisię masz obowiązek dać do ręki dowód
    > tożsamości. Policja masz obowiązek. Innym nie zawsze.

    Widzisz, tak się pienisz, a samemu wypisujesz rzeczy od czapy.
    Porówaj sobie art. 60 Ustawy o, której pisałem wcześniej z art. 15 Ustawy o
    Policji.
    Nie wiem, gdzie Ty w zakresie sposobu legitymowania widzisz różnicę między
    SOK a policjantem.
    Jeśli twierdzisz, że policjant może brać do ręki, a SOKista nie, to sam
    sobie zaprzeczasz.