  • Data: 2012-05-11 19:08:41
    Temat: Re: Rzecznik praw konsumenta a zakup na firm
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w <news:jojg1h$jvk$3@inews.gazeta.pl>:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1205111043170.3208@quad...

    > Ale jest i to kończy dyskusję :-)

    Coś za dużo wyciąłeś... (zamieniłem w cytacie " na *)

    "Po uznaniu, że wykorzystywanie w roli narzędzia (w tym
    srodka transportu) jest *bezposrednie*, auto szwagra
    wykorzystane choć raz do *firmowego* przewozu, choćby
    przykładowego notebooka z naprawy, wylatuje spod ochrony
    konsumenckiej. No dobra, z litery przepisu wynika że
    powinien jechać choć dwa razy :P"

    --
    Tomasz Nycz