  • Data: 2021-05-02 13:41:44
    Temat: Re: Rydzyk przed sadem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 May 2021 03:34:19 -0700 (PDT), Astralny Rębajło
    napisał(a):

    > Anglicy są poważni i piszą jak jest.
    > O spekulacji złotówką pisali w PL tylko prawaki.

    Akcja brytyjska byla dobrze znana.
    W Polsce ... jakby sie nic podobnego nie zdarzylo.
    Byly donosiki o dzialaniach na mniejsza skale.

    Swoja droga az dziwne, ze ktos nie sprobowal tego na Litwie, Slowacji,
    Estonii itp.
    Swiat sie zabezpieczyl ?

    > Bajki pan opowiadasz:)

    Mowisz, ze to bajki
    https://www.money.pl/gospodarka/pieniadze-do-ojca-ry
    dzyka-plyna-szerokim-strumieniem-ponad-300-mln-zl-w-
    piec-lat-6624462026369984a.html

    Zreszta - mamy przyklad w tytulowej sprawie.

    J.