eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów [Was: Blokowanie
    domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Date: Sun, 22 May 2022 20:14:56 +0200
    <8...@4...com>
    <628967a6$0$490$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <628a21f7$0$481$65785112@news.neostrada.pl>

    > Jakby u nas jakiś idiota wylazł na spychacz i zaczął strzelać z kałacha
    > do przechodniów czy rowerzystów, to oczywiście dostał by zarzut co
    > najmniej usiłowania zabójstwa. Ale na Ukrainie trwa wojna

    No tak, to wszystko usprawiedliwia.
    Nie jeden psychopata się ucieszył, że trwa wojna, bo może sobie
    bezkarnie postrzelać do ludzi, bo przecież trwa wojna.

    A jeszcze inny może bezkarnie takiego psychopatę usprawiedliwiać - bo
    trwa wojna.

    > i są trochę
    > inne standardy.

    I się wyjaśniło... wjechali czołgami żeby sobie stworzyć "trochę inne
    standardy".
    Sprytne.

    > W kadrze widać, że wszyscy cywile w okolicy sami
    > domyślili się,

    A ten się nie domyślił, więc zasłużył na karę śmierci.
    Taka naturalna metoda na oddzielenie zdrowej części społeczeństwa, od
    tej mniej ogarniętej.
    Trochę inne standardy, więc sam jest sobie winien.

    > czym może się skończyć zbliżanie do wrogiej kolumny. Ten
    > jeden nie.

    Więc to jego wina.
    Obyś się nie musiał opiekować człowiekiem z chorobą Alzheimera i przez
    przypadek będzie to twój ojciec, który w zamieszaniu zobaczy rower,
    przypomni mu się dzieciństwo i postanowi sobie pojechać na rowerze w
    kierunku czołgu, gdy wjadą do nas kacapy.

    Chciałbym wtedy przeczytać jak usprawiedliwiasz żołnierza na czołgu, bo
    przecież broni czołgu, bo są trochę inne standardy, bo trwa wojna.
    No przecież wszyscy ogarnęli i się pochowali, a on jeden nie.

    A moje pytanie brzmi: po chuj ta wroga kolumna zbliża się do rowerzystów
    w innym kraju? Wszyscy wiedzą jak to się może skończyć, a ten jeden
    czołgista nie...

    > Odmienność jego zachowania do pozostałej populacji mogła być
    > wystarczającym powodem, by uznać go za zagrożenie.

    Słuszna uwaga.
    Aby się o tym przekonać nie trzeba czekać na "trochę inne standardy"
    wprowadzane czołgami. Wystarczy trochę pomieszkać w Polsce.
    Albo w rosji.

    A tam, w tej Ukrainie, to nie rowerzysta zachował się odmiennie, lecz te
    czołgi i ten żołnierz, który do niego strzelał. To oni stanowili
    zagrożenie, a nie rowerzysta jadący rowerem w swoim własnym mieście.

    Jak widać mundurowi mogą też dostać złoty medal za odwracanie kota ogonem.
    Właśnie go ode mnie dostałeś. Serdecznie gratuluję.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr