eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-28 15:25:08
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "MAYkel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki Steel za wskazanie podstawy prawnej, mam jeszcze pytanie czy mogę
    cokolwiek zrobić skoro przyjęłem mandat i przyznałem sie do winy, czy moge
    jeszcze złożyć jakiś wniosek na skierownia sprawy do sądu?
    Swoją drogą mam żal do policji, że nie żetelnie zbadała przebieg kolizji,
    ale na pozew cywilny wobec polcjantów z drogówki się nie odważę.