eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-28 17:47:06
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ge7dpa$kd9$1@node2.news.atman.pl...

    > A skąd wiesz, że jechał prosto?
    > MAYkel twierdzi (i zakładam, że wypowiadający się tu wierzą,
    > że napisał prawdę), że sprawca wypadku poruszał się
    > po pasie do skrętu w lewo, więc nie mógł jechać prosto.

    Cytuje Maykela ( z 1 postu w wątku ) :

    "Cześć;
    Uczestniczyłem w kolizji drogowej która miała następujący przebieg: sytuacja
    miła miejsce na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną i wydzielonymi pasami
    ruchu. Ja skręcałem w lewo natomiast pojazd jadący z naprzeciwka jechał
    prosto i doszło do kolizji"

    Nadal twierdzisz ze nie mógł jechac prosto?

    EOT z mojej strony bo widze tu mnóstwo domorosłych interpretatorów prawa
    usiłujacych namówic biedaka do bezsensownej walki w sądzie. Bezsensownej i
    niemozliwej bo przyjął mandat.