  • Data: 2006-11-19 19:47:52
    Temat: Re: Rozwód - prośba o rad
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewien jesteś? Bo z tego co wiem, to jak najbardziej przy
    > rozwodzie bez orzekania o winie można o alimenty wystąpić.
    > Nie może chyba tylko małżonek, który był uznany za jedynie
    > winnego rozpadu małżeństwa.

    Masz rację, przy przesłance niedostatku nie ma różnicy, byleby uprawniony
    nie był uznany za wyłącznie winnego.
    Nieorzekanie o winie pozbawia alimentów przy przesłance "istotnego
    pogorszenia sytuacji materialnej".

    To tak dla czystości. Ale te informacje (jak mi się wydaje) nie są przydatne
    dla pytającego.

    Marcin.